Dodacia lehota na tovar v ponuke, ktorý je skladom je vo väčšine prípadov do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Tovar, ktorý nie je skladom, jeho dodacia lehota bude po dohode so spotrebiteľom. O dodacej lehote a termíne dodania bude obchodník spotrebiteľa informovať pri potvrdení objednávky telefonicky alebo e-mailom. Ak spotrebiteľovi nevyhovuje oznámená predĺžená dodacia lehota, má možnosť odstúpiť od zmluvy.
Tovar bude vyexpedovaný okamžite po potvrdení objednávky a po splnení všetkých podmienok pre vyskladnenie.
Obchodník zabezpečuje dopravu tovaru spôsobom, ktorý si spotrebiteľ vyberie z ponúkaných možností v objednávke:
a) kuriérska služba,
b) priamo v kamennej predajni
Miesto odberu je stanovené na základe objednávky spotrebiteľa. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Spotrebiteľ je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky.
Spolu s tovarom dodá obchodník spotrebiteľovi faktúru (daňový doklad), dodací list. Obchodník taktiež dodá spolu s tovarom návod na obsluhu a záručný list ak to vyžaduje povaha tovaru.
Za tovar zodpovedá obchodník až po jeho prevzatie spotrebiteľom. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.
Obchodník nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru spotrebiteľoci zavinené prepravcom. Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady rieši predávajúci dodaním nového tovaru spotrebiteľovi po zaplatení všetkých škôd prepravcom.
V prípade väčšieho záujmu sa môže stať, že máme nedostatok tovaru a tak Vami objednaný tovar Vám môžeme dodať v niekoľkých balíkoch, pričom poštovné a balné platíte ako za jeden balík.