VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

1.1 Obchodníkom je spoločnosť  Peter Beňo, Dukelská 1217/5, 91501 Nové Mesto nad Váhom, IČO: 34 551 735, DIČ: 1020121663, IČ DPH: SK1020121663,  zápis: v živnostenskom registri Okresného úradu Nové Mesto nad Váhom, číslo živnostenského registra: 304-5934, zo dňa 1.5.1998, korešpondenčná adresa: Peter Beňo, Hviezdoslavova 2020/20, 91501 Nové Mesto nad Váhom, tel. +421908810809, e-mail: obuvbeno@gmail.com.

1.2 Spotrebiteľom je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje obchodníka s úmyslom kúpy tovaru, ktorý obchodník ponúka.

1.3 Spotrebiteľom je aj každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje obchodníka s požiadavkou, aby jej obchodník zaobstaral tovar, ktorý nemá zaradený v ponuke, s úmyslom kúpy tohto tovaru.


1.4 Používaním web-stránok internetového obchodu obchodníka a potvrdením objednávky je spotrebiteľ oboznámený s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami.

1.5 Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Všeobecných obchodných podmienok.

 

2. OBJEDNÁVANIE

2.1 Tovar môže spotrebiteľ objednávať prostredníctvom nákupného košíka na web-stránkach obchodníka.

2.2 Odoslaním objednávky sa spotrebiteľ zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.

2.3 Prijatú objednávku potvrdí obchodník automaticky e-mailom a zároveň oznámi spotrebiteľovi dostupnosť a termín dodania tovaru. Všetky potvrdené objednávky sú záväzné.

2.4 Obchodník sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.

2.5 Obchodník má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade spotrebiteľovi ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo iné riešenie, ak s tým spotrebiteľ súhlasí. Obchodník má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať so spotrebiteľom (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, ...).

 

3. CENY

3.1 Obchodník je platcom DPH.

3.2 K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si spotrebiteľ vyberie. Cena je odvodená od spôsobu dopravy zvoleného spotrebiteľom, celkovej hmotnosti objednaného tovaru a aktuálna sadzba je viditeľná priamo v objednávke (pri každom spôsobe dopravy). Balné je zahrnuté v cene dopravy.

 

4. PLATBY

 4.1 Pri vytvorení objednávky tovaru si spotrebiteľ vyberie spôsob platby, ktorú môže  uskutočniť nasledovne:


a) prevodným príkazom zo svojho účtu,
b) platobnou kartou na účet obchodníka,
c) formou dobierky priamo kuriérovi prepravnej spoločnosti.


4.2 Platba je možná iba v EUR.

4.3 Po dokončení objednávky vygeneruje informačný systém obchodníka potvrdenie objednávky a faktúru-daňový doklad, ktoré odošle e-mailom spotrebiteľovi. 

 

5. DODACIE PODMIENKY

5.1 Dodacia lehota na tovar v ponuke, ktorý je skladom je vo väčšine prípadov do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Tovar, ktorý nie je skladom, jeho dodacia lehota bude po dohode so spotrebiteľom. O dodacej lehote a termíne dodania bude obchodník spotrebiteľa informovať pri potvrdení objednávky telefonicky alebo e-mailom. Ak spotrebiteľovi nevyhovuje oznámená predĺžená dodacia lehota, má možnosť odstúpiť od zmluvy.

5.2 Produkt bude vyexpedovaný okamžite po potvrdení objednávky a po splnení všetkých podmienok pre vyskladnenie.

 

6. DORUČENIE TOVARU

6.1 Obchodník zabezpečuje dopravu tovaru spôsobom, ktorý si spotrebiteľ vyberie z ponúkaných možností v objednávke:
a) kuriérska služba,
b) osobne v kamennej predajni

6.2 Miesto odberu je stanovené na základe objednávky spotrebiteľa. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.

6.3 Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Spotrebiteľ je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky.

6.4 Spolu s tovarom dodá obchodník spotrebiteľovi faktúru (daňový doklad), dodací list. Obchodník taktiež dodá spolu s tovarom návod na obsluhu a záručný list, ak to vyžaduje povaha tovaru.

6.5 Za tovar zodpovedá obchodník až po jeho prevzatie spotrebiteľom. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom od doby, kedy kuriérska spoločnosť písomne potvrdí prevzatie tovaru spotrebiteľom.

6.6 Obchodník nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru spotrebiteľovi zavinené prepravcom. Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady rieši obchodník dodaním nového tovaru spotrebiteľovi po zaplatení všetkých škôd prepravcom.

6.7 V prípade, ak si spotrebiteľ objedná viacero tovarov, z ktorých niektorý z dôvodu väčšieho záujmu spotrebiteľov nemá obchodník skladom, dodá obchodník tovary vo viacerých balíkoch, pričom poštovné a balné platí spotrebiteľ iba za jeden balík.

 

7. ODSTÚPENIE OD VYBAVENEJ OBJEDNÁVKY

7.1 Spotrebiteľ je v súlade so zákonom oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od vybavenej objednávky (podľa zákona „od kúpnej zmluvy“, ak už spotrebiteľ prevzal tovar) do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.

7.2 Tovar na vrátenie musí byť:,
a) nepoškodený,
b) nepoužívaný,
c) kompletný (vrátane príslušenstva, dokumentácie, ...),
d) vrátane priloženého dokladu o kúpe.

7.3 Ak sa spotrebiteľ rozhodne vrátiť tovar podľa bodu 7.1 týchto Všeobecných obchodných podmienok, je povinný:
a) kontaktovať obchodníka so žiadosťou o odstúpenie od vybavenej objednávky, uviesť číslo objednávky (variabilný symbol), dátum kúpy a číslo svojho účtu pre vrátenie peňazí,
b) zaslať tovar naspäť na adresu obchodníka – tovar sa odporúča poslať doporučene, poistený a použiť vhodné balenie, aby počas prepravy nedošlo k popísaniu, polepeniu, ani inému znehodnoteniu pôvodných obalov a samotného tovaru (obchodník neručí za prípadnú stratu alebo poškodenie produktu počas prepravy),
c) uhradiť výdavky súvisiace s vrátením tovaru (poštovné, poistenie, ...).

7.4 Po splnení podmienok podľa bodov 7.1 až 7.3 týchto Všeobecných obchodných podmienok je obchodník povinný:
a) prevziať tovar naspäť,
b) vrátiť spotrebiteľovi v lehote najneskôr 14 dní odo dňa odstúpenia od vybavenej objednávky celú cenu zaplatenú za tovar.

7.5 V prípade nesplnenia niektorej z podmienok podľa bodov 7.1 až 7.3 týchto Všeobecných obchodných podmienok nebude obchodník akceptovať odstúpenie od vybavenej objednávky a tovar bude vrátený na náklady spotrebiteľa naspäť.

7.6 Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:

a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
b) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
c) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
d) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
f) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
g) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného produktu ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy obchodníka u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,

Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete TU.

 

 

 

8. ZODPOVEDNOSŤ OBCHODNÍKA ZA VADY ALEBO SLUŽBY

PODĽA VŠEOBECNÉHO PREDPISU

 

Obchodník sa riadi ustanoveniami § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka:  

(1) Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Obchodník je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.  §622

(2) Spotrebiteľ môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
(3) Obchodník môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za vec bez vady, ak to spotrebiteľovi nespôsobí závažné ťažkosti.     § 623
(1) Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má spotrebiteľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú spotrebiteľovi, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
(2) Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny veci.

 

9. RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV PROSTREDNÍCTVOM EURÓPSKEJ PLATFORMY RSO

 

      V prípade, že spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva, spotrebiteľ má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu. Ak obchodník na žiadosť spotrebiteľa podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania spotrebiteľom, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Rovnako aj nároky obchodníka voči spotrebiteľovi môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s obchodníkom je Slovenská obchodná inšpekcia – Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj, Hurbanova 2944/59, 91101 Trenčín, č. tel. 0326400109, e-mail: tn@soi.sk,  alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

10. INFORMÁCIA O POSTUPOCH UPLATŇOVANIA A VYBAVOVANIA REKLAMÁCIÍ, SŤAŽNOSTÍ A PODNETOV

 

10.1. Spotrebiteľ uplatňuje reklamáciu písomne poštou na adrese obchodníka alebo elektronickou poštou na e-mailovej adrese obuvbeno@gmail.com v zákonom stanovenej záručnej dobe, ktorá je 24 mesiacov, pokiaľ zákon neudáva inú záručnú dobu alebo pokiaľ nebolo dohodnuté inak, a začína plynúť od prevzatia tovaru spotrebiteľom.  

10.2. Spotrebiteľ je pri uplatnení reklamácie povinný zaslať obchodníkovi spolu s reklamovaným tovarom originál daňového dokladu a originál záručného listu (pokiaľ bol k výrobku dodaný). Obchodník nepreberie reklamovaný tovar zaslaný spotrebiteľom na dobierku. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene a ako poistenú zásielku.

 10.3. Spotrebiteľ je povinný pri uplatnení reklamácie pravdivo uviesť všetky požadované informácie, najmä presne označiť druh a rozsah vady tovaru. Tieto vady je spotrebiteľ povinný jasne odfotiť a zaslať na vyššie uvedenú emailovú adresu.

10.4. Obchodník zodpovedá za vady, ktoré zistí na predávanom tovare pri prevzatí spotrebiteľom a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí a užívaní tovaru počas záručnej doby.

10.5. Obchodník nezodpovedá za vady spôsobené najmä nasledovným užívaním: mechanickým poškodením, neodvratnou udalosťou (živelnou pohromou, nesprávnym zaobchádzaním), v rozpore s návodom na užívanie a obvyklým spôsobom používania, v osobitných prípadoch, ak to vyplýva z povahy veci aj zásahom nepovolanej osoby, vrátane užívateľa, prípadne iným neodborným zásahom, používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru, zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.

10.6. Obchodník určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie a následne reklamáciu vybaviť v lehote, ktorá nesmie byť dlhšia ako 30 kalendárnych dní od uplatnenia reklamácie. Vybavenie reklamácie bude spotrebiteľovi oznámené telefonicky, písomne alebo elektronickou poštou. Vybavenie reklamácie trvá najviac 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia reklamovaného tovaru obchodníkovi, pokiaľ sa nedohodne inak.

10.7. Ak obchodník odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi spotrebiteľovi. Ak spotrebiteľ znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť obchodníka za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu.

10.8. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje obchodník a je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.  Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú spotrebiteľovi, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Za opätovné vyskytnutie sa vady po oprave sa považuje, keď sa rovnaká vada, aká bola v záručnej dobe najmenej dvakrát odstraňovaná, vyskytne opätovne. Za väčší počet vád sa považuje, keď produkt má súčasne najmenej tri odstrániteľné vady, pričom každá z týchto vád bráni riadnemu užívaniu tovaru.  Spotrebiteľ môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu  tovaru ak nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá však nebráni riadnemu užívaniu tovaru, má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny tovaru. 

10.9. Ak má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy, záleží na spotrebiteľovi, ktoré z týchto práv si uplatní. Len čo si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť.

10.10. Obchodník je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

a) odovzdaním opraveného tovaru,

b) výmenou tovaru,

c) vrátením kúpnej ceny tovaru,

d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,

e) písomnou výzvou na prevzatie obchodníkom určeného plnenia,

f) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

 

10.11. Sťažnosti a podnety môže spotrebiteľ zaslať na:

- adresu spoločnosti  Peter Beňo, Dukelská 1217/5. 91501 Nové Mesto nad Váhom,    

- e-mailovú adresu obuvbeno@gmail.com.

Sťažnosťami a podnetmi sa bude spoločnosť riadnym spôsobom zaoberať bez zbytočného odkladu a do 30 kalendárnych dní informovať spotrebiteľa.

Reklamačný formulár nájdete TU.

 

11. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

 

11.1 Všetky osobné údaje poskytnuté zákazníkom v rámci objednávky tovaru či zákaznícke registrácie prostredníctvom internetového obchodu obuvbeno.sk sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade s  NARIADENÍM EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov (ďalej ako „ZOOÚ"). K poskytovaniu osobných údajov dochádza pri odoslaní objednávky alebo registrácii zákazníckeho účtu obuvbeno.sk., a to v rozsahu údajov uvádzaných vo formulári objednávky či v registračnom formulári.

 

11.2 Odoslaním objednávky, resp. uzatvorením kúpnej zmluvy, dáva zákazník v súlade s. NARIADENÍM EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákonom č. 18/2018 Z.z. súhlas predávajúcemu so spracovaním, zhromažďovaním a uchovávaním jeho osobných údajov pre účely uzavretia kúpnej zmluvy, vybavenia objednávok a súvisiacej komunikácie so zákazníkom, ale aj po úspešnom vybavení objednávky pre účely plnenia zo zmluvy a vedenie príslušnej evidencie (napr. pri vybavovaní reklamácií, vedení účtovníctva a pod.), a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Osobné údaje sú spracované v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail. Zákazník má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom. Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom pre účely doručenia tovaru.

 

11.3 Vykonaním registrácie zákazníckeho účtu cez internetový obchod obuvbeno.sk, zákazník súhlasí s tým, aby v súlade s NARIADENÍM EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov predávajúci, prípadne tretia osoba, ako touto spoločnosťou určený sprostredkovateľ v zmysle citovaného zákona, spracovávala, zhromažďovala a uchovávala osobné údaje zákazníka poskytnuté zákazníkom pri jeho registrácii. Zákazník tiež uskutočnením zákazníckej registrácie a/alebo zaškrtnutím súhlasu so zasielaním noviniek akoukoľvek formou pri odosielaní objednávky, udeľuje predávajúcemu súhlas so spracovaním a využívaním týchto jeho osobných údajov pre účely propagačné aj marketingové a s odovzdaním týchto údajov obchodným partnerom predávajúceho na účely propagácie a marketingu, a súčasne vyslovuje súhlas s tým, aby predávajúci a prípadne tretie osoby, s ktorými táto spoločnosť uzatvorila príslušné zmluvné dojednania, posielali zákazníkovi obchodné oznámenia v elektronickej podobe, v zmysle zák. č 147/2001 Z. z. o reklame a zák. č. 610/2003 Z. z. o elektronickej komunikácii. Osobné údaje sú spracovávané v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail.
Zákazník má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.

 

11.4 Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou: spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom na účely doručenia tovaru (najmä GLS).
Súhlas so spracovaním osobných údajov a zasielaním obchodných informácií je udelený na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek zdarma odvolať výslovným a určitým prejavom v písomnej forme adresovanej predávajúcemu, a to poštou, telefonicky alebo elektronicky na e-mail
obuvbeno@gmail.com Odvolaním súhlasu so spracovaním osobných údajov dôjde zároveň k zrušeniu zákazníckej registrácie.
Zákazník má podľa NARIADENIA EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákonom č. 18/2018 Z.z. v súvislosti so spracovaním osobných údajov najmä nasledujúce práva:

Zákazník má právo na základe písomnej žiadosti od predávajúceho vyžadovať:

 

a) potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o ňom spracúvané,

b) vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 5 je dotknutá osoba oprávnená oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,

c) vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jeho osobné údaje na spracúvanie,

d) vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,

e) opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,

f) likvidáciu jeho osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,

g) likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona,

h) blokovanie jeho osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby.

 

Zákazník má právo u predávajúceho na základe písomnej žiadosti namietať voči:

 

a) spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,

b) využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo

c) poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu.

12. ZÁVEREČNÉ INFORMÁCIE

 

12.1 Dozor nad dodržiavaním povinností predávajúceho voči spotrebiteľovi vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia, konkrétne pracovisko Hurbanova 2944/59, 91101 Trenčín.

 

12.2 Tieto všeobecné obchodné podmienky a všetky kúpne zmluvy uzavreté na ich základe sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike.

Podľa zákona č. 18/2018 paragraf 14, platného od 25.5.2018 si spoločnosť obuvbeno vyhradzuje právo na vyžiadanie písomného potvrdenia o spracovaní osobných údajov kupujúceho, ak jeho vek nedovŕšil 16 rokov a to prostredníctvom zákonného zástupcu.

 

V prípade potreby kontaktujte obuvbeno@gmail.com