• TOPGAL - ELLY21015-školský batoh - cesty ku vzdušným výšinám - pre malých astronómov s vesmírnou víziou
  • Školský batoh s vesmírnym motívom, tyrkysovými zipsami a sieťovanými vreckami na bokoch
  • Zadná strana školského batohu s vesmírnym motívom, nastaviteľnými popruhmi a prackou
  • Šikmý pohľad na školský batoh s vesmírnym motívom a tyrkysovými popruhmi
  • Spodná strana školského batohu s vesmírnym motívom, čiernou základňou a reflexnými prvkami
  • Detailný pohľad na hrudný popruh a reflexné prvky školského batohu s vesmírnym motívom
  • Detailný pohľad na upevnenie popruhov školského batohu magnetkami, ktoré zabezpečujú stabilitu a pohodlie pri nosení
  • Detailný pohľad na bežce zipsov školského batohu s tyrkysovými a modrými úchytkami
  • Priblížený pohľad na ilustráciu vesmírnej lode na školskom batohu

TOPGAL - ELLY21015 - školský batoh - cesty ku vzdušným výšinám - pre malých astronómov s vesmírnou víziou

78,50 €
S DPH skladom, dodanie 1-3 dni

Školská taška pre chlapcov - "...aj tak budem kozmonautom"

Farba
Určenie
Množstvo
SKLADOM

Dostupná doprava
  • obuvBeno.sk Zadarmo
  • Vyzdvihnutie na predajni

• kuriérska služba Zadarmo
  • Doručenie nasledujúci pracovný deň zdarma od 45€.

Vezmite so sebou svojich malých snílkov na nebeskú výpravu so školským batohom, ktorý pohltí ich fantáziu a otvára dvere k nekonečným vzdušným výšinám. Tento batoh je viac než len praktický doplnok - je to brána do sveta, kde sa stretáva detská zvedavosť s vesmírnou víziou.

Jeho dizajn je ako astronomické kresby - pletené hviezdy na hladkom čiernom pozadí, ktoré sa tiahnu ako cesty k nekonečným horizontom. Každá školská cesta sa mení na osobitné dobrodružstvo, pri ktorom deti objavujú nové horizonty a stretávajú sa s nebeskými tajomstvami.

Batoh je ako kozmická loď, ktorá preniká oblohou s ľahkosťou a eleganciou. Jeho popruhy sú ako vesmírne lano, ktoré spája každého malého astronauta s ich snom o objavení nových svetov. Vnútorné priestory sú usporiadané ako hviezdne mapy, ktoré uchovávajú všetky potrebné nástroje na ich cestu ku všetkým tajomstvám vesmíru.

V každom švíku a detaili batohu je zašifrovaný príbeh - odkaz na odvahu, objavovanie a neobmedzenú kreativitu. Jeho povrch je ako nočné nebo, prebodnuté jasnými bodmi, ktoré sú vzdialené, ale stále dosiahnuteľné. Je to pozvánka na cestu k vlastným hraniciam, pretože v tomto batohu nie je nič nemožné.

Keď si malý astronaut nasadne tento batoh, cíti sa ako skutočný dobyvateľ vesmíru, pripravený na každé dobrodružstvo, ktoré čaká za každým rohom. Je to nástroj, ktorý zdôrazňuje ich vlastné vesmírne objavy a zároveň im ponúka pohodlie a spoľahlivosť na každodenné školské dobrodružstvá.

Školský batoh - cesty k vzdušným výšinám pre malých astronautov s vesmírnou víziou nie je len batohom - je to poetická výzva na nekonečné objavy a rast detských snov. Symbolizuje odvahu snívať a túžbu objavovať, ktoré nás všetkých poháňajú k hľadaniu nových hraníc.

ELLY21015-Vesmír